Speurtocht naar de Kiwi's - Reisverslagen van Dennis Stevens - WaarBenJij.nu Speurtocht naar de Kiwi's - Reisverslagen van Dennis Stevens - WaarBenJij.nu

Speurtocht naar de Kiwi's

Eindelijk is het dan zo ver, na (als het goed is) al mijn toetsen op de HES te hebben gehaald en met een beetje vertraging mijn scriptie verdedigd, begint mijn reis naar de andere kant van de wereld; Nieuw-Zeeland!!

Samen met mijn ex-buuf uit Amsterdam (en inmiddels erg goede vriendin) ga ik voor 2,5 maand naar Nieuw-Zeeland.

Veel voorbereidingen omdat ik natuurlijk nog nooit echt 2,5 maand alleen maar gereisd heb, maar ik heb er enorm veel zin in! Via deze blog probeer ik jullie af en toe op de hoogte te houden van alle avonturen en jaloersmakende foto's ;)

Zoals ze in N-Z zeggen: KIA ORA!

Recente Reisverslagen:

27 December 2012

Veilig geland en wist-je-dat-jes...

19 December 2012

Liften, kiten en de laatste loodjes...

12 December 2012

"Alleen" reizen, hobbithuisjes en zon,zee, strand!

05 December 2012

Oerhollands fietsen en met dolfijnen zwemmen!

25 November 2012

Gletsjers, privestranden en extreme burgers!
Dennis

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 34646

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 26 December 2012

Speurtocht naar de Kiwi's

02 September 2010 - 25 Januari 2011

Stage @ Kaapstad

Landen bezocht: