Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Dennis Stevens - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Dennis Stevens - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: puppekie

Blijf op de hoogte en volg Dennis

01 September 2010 | Nederland, Kesteren

Klaar voor vertrek?

Na een paar maanden van 2e jaar projecten afsluiten op school, toetsen en herkansingen maken (en mijn P gehaald te hebben), vervolgens heel veeel werken bij ROLF en Boa Vista, inentingen, paspoort en andere voorbereidingen treffen kwam het toch steeds dichter bij…

Enthousiasme sloeg toch wel een beetje om in opkijken tegen het afscheid nemen van iedereen, want 5 maanden van huis, familie en vrienden is niet niks natuurlijk.

Gelukkig kon ik de laatste paar weken veel leuke dingen doen met alle vrienden en om alles nog even makkelijker te maken stond er ook nog een vakantie gepland met de boys! Van 22 tot en met 30 augustus (2 dagen voor mijn stage) gingen Huibmuis (Denny), Wokkel (Jeroen), Mollie (Mark) en ik nog “even” 9 daagies naar Curacao :D. Dit stond al gepland voor de stage en je mag natuurlijk niet zeuren als je eerst even 9 dagen naar Curacao gaat om vervolgens bijna meteen door te vliegen naar Zuid-Afrika.

Helaas moest Mark annuleren omdat zijn opa vlak voor de vakantie stierf en hij dus begraven werd in onze vakantie. Dit was natuurlijk heel erg zielig en jammer, maar dit zijn nou eenmaal belangrijkere dingen…

Omdat er na de vakantie weinig tijd meer was om afscheid te nemen hield ik vlak voor mijn vakantie een afscheidsfeestje voor alle vrienden en familie. Dit was super gezellig, bijna iedereen was gekomen en het was super om iedereen nog even te zien (en met ze op de foto te gaan, bedankt Tante Marlies!)

Aan het eind van de avond verraste de moaatjes mij met een heel erg leuk kado, namelijk een mooie stalen ring met daarin gegraveerd: “van je maatjes”. Heel erg mooi en ik ga hem zeker elke dag dragen zodat ik me maatjes altijd dichtbij me heb!

Na het afscheid wat me allemaal heel erg meeviel vlogen we de volgende ochtend meteen naar Curacao!! Alle verhalen over deze geweldige vakantie op dit supermooie eiland met het prachtige weer zal ik jullie besparen, maar alle foto’s zijn te zien op “puppekie.hyves.nl”

30 augustus om 10.30uur kwamen we terug en 2 september om 8.40uur vloog ik weer door naar Kaapstad, dus nog net 2 dagen om:
- Kleding te wassen
- Koffer weer in te pakken
- Gesprek met me mentor te hebben
- Afscheid te nemen van nog een paar mensen
- Langs me oma te gaan
- Over de jaarmarkt te gaan
- In de kroeg de laatste doeii te zeggen tegen de maatjes
- Naar dusseldorf te rijden en daar afscheid te nemen van me ouders
- Uiteindelijk echt te vertrekken…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 10 Aug. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 34710

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 26 December 2012

Speurtocht naar de Kiwi's

02 September 2010 - 25 Januari 2011

Stage @ Kaapstad

Landen bezocht: